Az Atlassian Jira Service Desk új generációja, a Service Management forradalmasította az ügyféltámogatást, így folyamatosan ügyfeleid rendelkezésére állhatsz plusz időráfordítás és energiabefektetés nélkül. Automatizáld az ismétlődő feladatokat és kezeld a VIP partnereid úgy, ahogy azt illik. Emeld új szintre az ügyfélszolgálatod a Jira Service Management segítségével!

Jira Service Management fő funkciók:
 Bejelentések követése
 Jogosultságkezelés
 SLA kezelés
  Változáskezelés
  Incidenskezelés
  Eszköznyilvántartás
  Automatizáció
 Bejelentések követése
 Jogosultságkezelés
 SLA kezelés
  Változáskezelés
  Incidenskezelés
  Eszköznyilvántartás
  Automatizáció

A Confluence segítségével olyan céges tudásrendszert hozhatsz létre, amely az információ egyszerű és biztonságos megosztásával hatékony kollaborációt eredményez, ez pedig gyorsabb munkavégzést és nagyobb profitot jelent akár már rövid távon is. A munkatársak egyszerűbben támogathatják egymást, ügyfeleidnek pedig kiváló platformon teheted elérhetővé a szükséges tudásanyagokat.
Confluence fő funkciók:
  Jegyzetek, projekttervek, igények
  Részletes jogosultságkezelés
  Sablonok
  Csatolt fájlok szerkesztése
  Gyors visszajelzés lehetősége
  Kollaboráció bárhonnan
  Fejlett szövegszerkesztő
  Jegyzetek, projekttervek, igények
  Részletes jogosultságkezelés
  Sablonok
  Csatolt fájlok szerkesztése
  Gyors visszajelzés lehetősége
  Kollaboráció bárhonnan
  Fejlett szövegszerkesztő
Könnyen el lehet veszni a feladatok között, főleg, ha a céges kommunikáció csak e-mailben és szóban valósul meg, megfelelő szoftver nélkül. A Jira Software jelenleg az egyik legkedveltebb feladat- és projektkezelő eszköz, amely segít egy átlátható felületen követni a projektek előrehaladását, egyszerűen oszthatsz ki feladatokat és hatékonyan ellenőrizheted a felelősök munkáját is. Tartsd egy helyen az összes feladatot és csatolmányt!

Jira Software fő funkciók:
  Scrum-táblák
  Kanban táblák
  Ütemtervek
  Valós idejű jelentések
  Beépített vagy egyedi munkafolyamatok
  Rugalmas bővíthetőség
  Scrum-táblák
  Kanban táblák
  Ütemtervek
  Valós idejű jelentések
  Beépített vagy egyedi munkafolyamatok
  Rugalmas bővíthetőség




